1. USSD запити

Один із способів управління послугою «Моя реклама»: короткі цифрові повідомлення, що відправляються з мобільного телефону.


2. Абонент

Користувач мережі «Київстар».


3. Вартість дзвінка

Сума, яка буде списана з мобільного рахунку при отриманні дзвінка.


4. Веб інтерфейс

Особистий кабінет для управління послугою «Моя реклама» на порталі mr.kyivstar.ua.


5. Вихідний дзвінок

Дозволяє зв`язатись з останнім телефонувавшим потенційним клієнтом по номеру вхідного дзвінка в діапазоні 067-069-00ХХ


6. Віртуальний номер

Віртуальний телефонний номер, який буде присвоєно компанії при розміщенні її оголошень на медіа-майданчиках партнерів компанії «Київстар».


7. Географія залучення клієнтів

Налаштування показу оголошень на певні регіони України.


8. Географія пошуку

Відображення користувачеві оголошень про товари та послуги, що надаються у вибраному ним регіоні.


9. Графік

Візуалізація статистичних даних про ефективність оголошень та витрати на них.


10. Деталізація

Докладний звіт про відгуки та витрати на оголошення за обраний період.


11. Зведена таблиця

Деталізовані статистичні дані у вигляді таблиці.


12. Каталог

Інтернет-портал mr.kyivstar.ua, де розміщена інформація про зареєстровані компанії та приватних осіб подані ними рекламні оголошення.


13. Конфіденційність

«Київстар» докладає максимум зусиль для захисту інформації, яка надається користувачами під час користування веб-ресурсами компанії.


14. Нецільовий дзвінок

Випадковий або нерелевантний відгук на оголошення, завершений в неоплачувані перші 12 секунд розмови.


15. Номер абонента, що дзвонив

Номер, з якого був здійснений цільовий дзвінок.


16. Особистий кабінет

Розділ порталу «Моя реклама», в якому Ви можете створювати рекламні оголошення та керувати ними.


17. Плата за з'єднання

Одноразове списання коштів з мобільного рахунку при вхідному або вихідномудзвінку, згідно з тарифом категорії, встановленим в налаштуваннях оголошення.


18. Подзвонити

Номер служби технічної підтримки: 848 з мобільного для абонентів «Київстар».


19. Просування з оплатою за результат

Міні-сайт на порталі mr.kyivstar.ua, де відображається інформація про компаніюабо приватної особи та дані про товари/послуги, які вони пропонують.


20. Сайт-візитка

Розміщення оголошень на медіа-майданчиках партнерів компанії «Київстар», при якому рекламодавець оплачує тільки вхідні або вихідні дзвінки.


21. Сервісний центр послуги

Служба технічної підтримки користувачів порталу mr.kyivstar.ua: 848 з мобільного для абонентів «Київстар».


22. Спеціальний тарифний номер

Телефонний номер, з якого рекламодавцю надходять дзвінки від потенційних клієнтів і по якому рекламодавець може передзвонити останньому телефонувавшому потенційному клієнту у випадку пропущеного, прийнятого або відхиленого дзвінкапісля розміщення оголошення через сервіс «Моя реклама». Перші 12 секунд розмови вхідного або вихідного дзвінка не оплачуються. Після цього утримується плата,відповідно тарифу категорії, як для вхідного, так і вихідного дзвінка. Вхідні дзвінки надходять з номерів в діапазоні (067) 069-00-XX. Останні дві цифри дублюють вартість дзвінка в гривнях. Наприклад, тарифі 15 гривень за дзвінок відгуки на оголошення будуть надходити з номера (067) 069-00-15.


23. Статистика

Дані по всіх вхідних та вихідних дзвінках, отриманих за допомогою послуги «Моя реклама» та витратам на них, за обраний період.


24. Статус публікації

Статус оголошення в каталозі.


25. Створення рекламних оголошень

Процедура внесення інформації про товар/послугу, що пропонує рекламодавець.


26. Цільовий дзвінок

Дзвінок клієнта, що зацікавився Вашим оголошенням, тривалістю більше 12 секунд.