F.A.Q. (Frequently Asked Question(s)) - Загальні питання

  1. Реєстрація та профіль
    1. Як зареєструватися на сайті?
    2. Для чого потрібен пароль?
    3. Як змінити пароль?
    4. Що робити, якщо я забув пароль?
    5. Що таке «Профіль»?
    6. Як змінити дані в «Профілі»?
    7. Що таке «Сайт»
    8. Як видалити обліковий запис?
  2. Оголошення
    1. Що таке «Оголошення»?
    2. Як розмістити оголошення?
    3. Як додати фотографії до оголошення?
    4. Як скласти ефективне оголошення?
    5. Коли оголошення буде розміщено на сайті?
    6. Скільки оголошень можна розмістити?
    7. Як скасувати показ оголошення?
    8. Вихідний дзвінок
    9. Що робити, якщо у рубрикаторі немає категорій, що відповідають оголошенню?
    10. Чому моє оголошення видалено?
    11. Як видалити оголошення?
  3. Просування
    1. Що таке «просування»?
    2. Що таке «Вартість дзвінка»?
    3. Як включити просування оголошення?
    4. Як відбувається оплата?
    5. Як призупинити платне просування?
    6. Як скасувати платне просування?
    7. Що робити, якщо мені не надійшло SMS з кодом підтвердження?
  4. Статистика
    1. Що таке «Статистика»?
    2. Як вибрати період?
    3. Що таке деталізована статистика?
    4. Чи можна зберегти дані в Excel?
  5. Важлива інформація
    1. Інформація, заборонена для публікації в оголошеннях

1. Реєстрація та профіль


1.1. Як зареєструватися на сайті?

Для реєстрації на сайті необхідно увійти у розділ «Зареєструватися». У діалоговому вікні, в якості логіна ввести номер телефону у форматі 0ХХххххххх (приклад: 0674019982), потім натиснути кнопку «Отримати пароль» (пароль буде відправлено SMS-повідомленням протягом декількох хвилин). Далі ввести отриманий пароль та натиснути кнопку «Увійти».


1.2. Для чого потрібен пароль?

Пароль відкриває доступ до розділу «Мої оголошення», де Ви можете:

  • Розмістити інформацію про Вашу компанію;
  • Безкоштовно отримати сайт-візитку;
  • Безкоштовно публікувати Ваші оголошення в каталозі «Моя реклама» від «Київстар»;
  • Керувати платним просуванням Ваших оголошень на медіа-майданчиках в інтернеті та в пресі;
  • Переглядати статистику ефективності оголошень.


1.3. Як змінити пароль?

Натисність посилання «Змінити пароль». У формі, що відкриється, введіть старий пароль, потім двічі новий та натисніть "Зберегти".


1.4. Що робити, якщо я забув пароль?

Натисність посилання «Нагадати пароль». Якщо при реєстрації була вказана електронна пошта, пароль буде відправлений на її адресу. В іншому випадку пароль Ви отримаєте в SMS.


1.5. Що таке «Профіль»?

Це інформація про Вашу компанію, яка буде доступна всім інтернет-користувачам.


1.6. Як змінити дані в «Профілі»?

Наведіть курсор на посилання «Особистий кабінет» у правому верхньому кутку сторінки та виберіть вкладку «Профіль». Клік на іконці з зображенням олівця дозволить змінити дані у відповідному інформаційному блоці.


1.7. Що таке «Сайт»

Це сайт-візитка, автоматично створений для Вас відповідно до даних, зазначених у розділі «Профіль». Також там будуть розміщені написані Вами оголошення про товари/послуги, які Ви пропонуєте. Адреса сайту-візитки виглядає так: mr.kyivstar.ua/ваш номер телефону (приклад: mr.kyivstar.ua/0674019982)


1.8. Як видалити обліковий запис?

Наведіть курсор на посилання «Особистий кабінет» у правому верхньому кутку сторінки та виберіть вкладку «Профіль». Видаліть дані з блоків «Про компанію» та «Контактна інформація». Видалити оголошення можна на вкладці «Оголошення» - це також автоматично відключає їх просування.


2. Оголошення


2.1. Що таке «Оголошення»?

Це Ваш особистий розділ сайту «Моя реклама», призначений для створення оголошень і управління їх просуванням.


2.2. Як розмістити оголошення?

Скористайтеся однією з кнопок «Додати оголошення». Вони розташовані у верхньому навігаційному меню та в розділі «Оголошення».


2.3. Як додати фотографії до оголошення?

Натисніть кнопку «Огляд» біля поля «Зображення» та виберіть файл розміром не більше 1Мб у форматі jpg, png.


2.4. Як скласти ефективне оголошення?

При створенні оголошення використовуйте ключові слова або словосполучення, що мають відношення до Вашого товару чи послуги - це дозволить залучити більше потенційних клієнтів. Обов'язково вкажіть інформацію про акції, знижки і т.п.


2.5. Коли оголошення буде розміщено на сайті?

Оголошення публікується на сайті після перевірки модератором. Ця процедура займає не більше доби.


2.6. Скільки оголошень можна розмістити?

Обмежень щодо кількості оголошень немає.


2.7. Як скасувати показ оголошення?

Перейдіть в розділ «Оголошення». Поставте галочку навпроти оголошення, натисніть на кнопку з хрестиком та спливаючою підказкою «Не публікувати».


2.8. Вихідний дзвінок

Вихідний дзвінок дозволяє зв’язатись з останнім телефонувавшим потенційним клієнтом по номеру вхідного дзвінка в діапазоні 067-069-00ХХ у випадку якщо ви пропустили, відповіли або відхилили вхідний дзвінок. Розмова до 12 секунди не тарифікується, після 12 секунди знімається оплата відповідно тарифу категорії. Похвилинна тарифікація відсутня.


2.9. Що робити, якщо у рубрикаторі немає категорій, що відповідають оголошенню?

Виберіть максимально близьку до теми Вашого оголошення в категорію. Вкажіть в заголовку категорію, якій, на Вашу думку, насправді відповідає товар або послуга. Під час модерації Вашу заявку розглянуть і, можливо, дана категорія буде додана в систему.


2.10. Чому моє оголошення видалено?

Модератором видаляються оголошення, що містять заборонену інформацію.


2.11. Як видалити оголошення?

Перейдіть в розділ «Оголошення». Встановіть галочку навпроти оголошення та натисніть на кнопку із позначкою корзини та спливаючою підказкою «Видалити».


3. Просування


3.1. Що таке «просування»?

Це дії, що вживаються компанією «Київстар» в рамках сервісу «Моя реклама» для популяризації Ваших товарів та послуг в друкованих ЗМІ, на Інтернет-ресурсах та інших медіа-майданчиках.


3.2. Що таке «Вартість дзвінка»?

Вартість дзвінка - це вартість з'єднання вхідного або вихідного дзвінка з потенційним клієнтом.


3.3. Як включити просування оголошення?

При створенні оголошення поставте галочку навпроти пункту «Підключити послугу «Моя реклама», і збережіть зміни. На вказаний Вами при реєстрації номер мобільного телефону надійде SMS з кодом підтвердження. Відправте SMS з цим кодом на той самий номер, з якого він був отриманий. Після цього оголошення потрапить на модерацію, і за відсутності в ньому забороненої інформації протягом доби почнеться просування Ваших товарів та послуг на медіа-майданчиках партнерів компанії «Київстар».


3.4. Як відбувається оплата?

Оплата стягується за дзвінок потенційного клієнта або вихідний дзвінок йому відповідно тарифу категорії, вказаним Вами під час підключення послуги «Моя реклама». Списання відбувається за принципом плати за з'єднання. Тарифікація відбувається після 12 секунди розмови як вхідного, так і вихідного дзвінка, що дозволяє відсіяти нецільові дзвінки.


3.5. Як призупинити платне просування?

Перейдіть в розділ «Оголошення». Поставте галочку навпроти оголошення та виберіть пункт «Пауза» зі списку на призначеному для користувача меню.


3.6. Як скасувати платне просування?

Перейдіть в розділ «Оголошення». Встановіть галочку навпроти оголошення та виберіть пункт «Зупинити» зі списку в меню користувача. Інформація про вашу пропозицію буде видалена з партнерських медіа-майданчиків, але залишиться в каталозі на сайті компанії «Київстар».


3.7. Що робити, якщо мені не надійшло SMS з кодом підтвердження?

SMS може бути доставлено протягом 24 годин, але, частiше за все, приходить миттєво. У разі, якщо ви не отримали повідомлення, будь ласка, повторіть спробу - внесіть будь-які зміни в оголошення та натисніть «Зберегти».


4. Статистика


4.1. Що таке «Статистика»?

Загальна статистика дзвінків та витрат за всіма Вашими оголошеннями за обраний період.


4.2. Як вибрати період?

Перейдіть в розділ «Статистика» та вкажіть у календарі початок і кінець періоду, який Вас цікавить.


4.3. Що таке деталізована статистика?

Це деталізація дзвінків, що надійшли по конкретному оголошенню.
Для того, щоб переглянути деталізований звіт перейдіть на вкладку «Статистика» та натисніть на заголовок оголошення, за яким хочете подивитися детальний звіт.


4.4. Чи можна зберегти дані в Excel?

Так. Перейдіть в розділ «Статистика» та вкажіть у календарі початок і кінець періоду, який Вас цікавить. Після виведення даних на екран, натисніть у правому куті над графіком блакитну іконку Excel. Збережіть файл на Ваш комп'ютер. Збережений файл доступний для перегляду/редагування в MS Excel або в інших редакторах таблиць.


5. Важлива інформація


5.1. Інформація, заборонена для публікації в оголошеннях

Модератором не будуть пропущені оголошення, що суперечать чинному законодавству України, зокрема Законами України «Про рекламу», «Про інформацію», «Про захист суспільної моралі».

Оголошення не повинні містити інформацію порнографічного характеру, будь-якого політичного характеру, в т.ч. що стосується, прямо чи опосередковано, виборчого процесу та політичної агітації, а також релігійного змісту, інформації, яка може вводити користувачів в оману (наприклад, приписування чудодійних та цілющих можливостей і т.п.), а також стосуватися, прямо або опосередковано, релігійної агітації, пропаганди, реклами медичних послуг і медичних товарів, тютюнових виробів, алкогольних напоїв, благодійних акцій, дитячих послуг та засобів особистої гігієни.